Tema: Re: zero 2
Autorius: Viktorija
Data: 2011-11-29 21:04:58
Apie Kusturica:

Pajuokauti mėgstantis serbas nė kiek nesisieloja, kad jo kolektyvo
muzika daugiausiai plinta „piratiniais“ keliais. „Tą man yra sakę.
Viskas gerai, džiaugiuosi. Iškart matyti – mane žmonės myli“, –
šmaikščiai atsako kūrėjas.

Ta pati pasakytu ir bet kuris filmu kurejas, vieninteliai kam ne
nusispjaut i piratavima, tai prodiuseriai, nes sukiso babkes i sukurima
(filmo ar muzikinio albumo) ir nori atgauti.