Tema: Re: zero 2
Autorius: Toxis
Data: 2011-11-25 18:34:50
kestai, ash suprantu tavo argumentu puse ir tikrai sveikinu pasirinkima
nepirataut, tikrai! Deja sulyginimai pas tave yra neteisingi (mersu vagystes
ir pan) - vienintelis daugmazh adekvatus pavizdys kuri pavyko sumastyt tai -
ar darymasis 'ishpindejusio' maisto namie reishkia, kad tu vagi ish
restoranu? Ash kalbu, kad koks nors uber shefas, suinvestavo belekiek metu I
save ir sukure uber recepta, kuri jo shunkara padejejas nulykino I
interneta.. Taigi klausimas, ar tu darydamasis ta patiekala namie, pagal ta
nulykinta recepta apvogineji restorana? Na, neturi tu pinigu, kad skrist iki
New Yorko ir eit I restorana, kuriame sumoketum 250$ uzh patiekala, kuri
namie pasidarei uzh 20 - tai reishkia, kad tada tu nevertas to patiekalo ir
griezhtai draudzhiama ji darytis namuose?

Ash palaikau karloff'a - kai pas mus uzhsuks netflixa, kai uzh chyrika per
menesi tu gali zhiuret belekoki kieki filmu - tiesiog nebebus akstino
pirataut.. Tabar gi.. Mano atveju, ash dvd tiesiog neperku, nes kiek
nusipirkau - nei vieno neperzhiurejau, man filmai yra impulso reikalas -
noriu pazhiuret star warsus IV/V/VI - noriu ir dabar - ir ash tikrai
nesiruoshiu lyst I amazona, pirkt dvd ar blu ray'u, tada laukt pora
savaichiu kol ateis.. ash nebenoresiu:)
Imho labai geras pavizdys yra steam'as - perinstalines tevui kompa, pradejau
rankiot visus serious sam'us, kuriuos jis vienintelius jau n metu
zhaidzhia.. tada nusprendzhiau fukit - sulindau I styma, supirkau, po kokius
60/70 lt uzh shtuka ir ramu... jei butu reikeje vazhinet po puse miesto,
ieshkot, ir pirkt po 250lt uzh vieneta - sakychiau fukit ir siuschiau.. jei
nori kad zhmones nepiratautu - padaryk, kad jie tai galetu atlikt
patogiai...

"Kęstas"  wrote in message news:jalj4l$msi$1@trimpas.omnitel.net...

> Bet ne viskas taip paprasta. Lietuvoje vidutinis žmonių pragyvenimo
> lygis neleidžia pirkti tiek filmų, kiek žmogus atsisiunčia.

na, vidutinis pragyvenimo lygis lygiai taip pat neleidžia važinėtis
mersedesais, bet jų vogimas nėra masinis viešas reiškinys. lygiai taip pat
vidutinis pragyvenimo lygis neleidžia mums gerti brangų viskį vietoj
lietuviškos, bet mes neiname į maksimas ir nevagiame butelių. be to, mes
negalime rengtis dizainerių drabužiais, bet jų vagystės irgi kažkaip nėra
masinis reikalas. tiesiog mes gyvename pagal galimybes.
ir dar vienas pastebėjimas: visose pasaulio valstybėse tas pats :)
kitaip tariant, tai ne argumentas. yra terminas tokiems, bet pamiršau
dabar...

> Ir nepiratauti tikrai neskatina tokie dalykai kaip kad:
>  - faktas, kad fiziškai niekas nėra pavagiama, būtent todėl tam ir
> sukurtas terminas - piratavimas

fiziškai niekas nepavagiama ir kuomet daromos meno kūrinių kopijos ir
parduodamos už originalą, kai pigios rūbų kopijos su svetimomis etiketėmis
parduodamos už originalo kainą, kai krakmolo tabletės stumiamos už kosminius
pinigus, meluojant, jog jos iš kokių nors Sibiro briedžio ragų (šitie
išdūrimai yra genialiausi :)), kai pakaunės gamybos pramoninio spirito,
vandens ir aromatizatorių mišinys pilstomas į Metaxa butelius ir parduodamas
parduotuvėje, kai padirbinėjami pinigai, kai tavo e-pašto adresas
parduodamas spamo siuntėjams, kai nurodant svetimos banko kortelės duomenis
perkami daiktai internetu ir t.t. ;)))

>  - filmų, pop šlamšto industrija tikrai nėra vargšai

bet gerų filmų ir nepop nešlamšto industrija tikrai nėra turčiai... gaudai
ryšį?
be to, pats sakai, jog tai šlamštas - tai kam jis mums reikalingas? ar tu
imtum rūkytą karvės šūdą, jeigu už dyką Maksimoj dalintų? aš ne. o čia
žmonės jungiasi, laukia, moka už internetą, kompiuterį, elektrą pagaliau....

>  - patogumas ir prieinamumas

patogumas yra reliatyvus reikalas šiuo atveju. man patogiau nusipirkti arba
išsinuomoti.
prieinamumas taip pat reliatyvus: paprastai prieinamiausi didžiųjų holivudo
studijų filmai, kurie rodomi ir kinuose, ir prieinamumas mažėja geometrine
progresija einant prie geresnių, festivalinių ar tiesiog nestudijinių filmų.
tokiu atveju variantai kaip mubi.com siūlo geresnį prieinamumą. konspiracijų
teoretikai net pasakytų, jog piratinė rinka "dirba" didžiosioms Holivudo
studijoms, nes sodina liaudį ant širpotrebo adatos ir tuo pačiu padeda
slopinti mažesnius, nepriklausomus leidėjus ir neamerikietišką kiną
apskritai. Bet aš nemėgstu konspiracijų, todėl nuo tokių išvadų susilaikau
;)