Tema: Re: zero 2
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-11-29 05:51:37
Jo, ginčas dėl virtualaus vogimo.. Vat klausimas, jei nuėjes į maksimą
galėtum išsinešt ką nori ir 100% nebūt apkaltintas, ir tai tik ant sąžinės
gultu kaip vagystė (su salyga, kad ne pochui), o jei išsineštum, tai tik
paburbėtu kasininkes kad vagis ir tuom baigtusi..
Manau didžioji dalis neštu viską namo ir žvengtu iš 'nevogiančiu'..
Kai statistinis lietuvis uždirbs normaliai IR kai bus sudarytos sąlygos gaut
normaliai filmus - pirksiu ir aš.
Filmo ar kažko ką teoriškai galima gaut onlainu aš niekad nepirksiu
kompakte, nafig man šiukšlė kuri braižosi ir reik kažkur laikyt, tam yra
terabaitai diske ir debesis (O ir vieta serveryje pigesnė, nei prištampuot
kompaktų).
Deja, didelė bėda prisideda ir dėl to, kad didelė dalis vakarietiško
pasaulio gyvena su 100KB/s internetu ir net nemąsto apie ką nors geresnio..
Man tai jei youtube nerodo 1080P be bufferingo - reiškia kažkur problema
pakeliui, kaip ir 90% Lietuvos internautu.

O klausimo autoriui - nepatinka vogti - nieks neliepia, asmeninis reikalas.
Belieka sedėt ir laukt kol kam nors dašus, kad gal yra klientų užsienyje ir
padarys sąlygas tau jį legaliai gaut.