Tema: Re: zero 2
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-24 16:08:21
> Bet ne viskas taip paprasta. Lietuvoje vidutinis žmonių pragyvenimo
> lygis neleidžia pirkti tiek filmų, kiek žmogus atsisiunčia.

na, vidutinis pragyvenimo lygis lygiai taip pat neleidžia važinėtis mersedesais, bet jų vogimas nėra masinis viešas reiškinys. lygiai taip pat vidutinis pragyvenimo lygis neleidžia mums gerti brangų viskį vietoj lietuviškos, bet mes neiname į maksimas ir nevagiame butelių. be to, mes negalime rengtis dizainerių drabužiais, bet jų vagystės irgi kažkaip nėra masinis reikalas. tiesiog mes gyvename pagal galimybes.
ir dar vienas pastebėjimas: visose pasaulio valstybėse tas pats :)
kitaip tariant, tai ne argumentas. yra terminas tokiems, bet pamiršau dabar...

> Ir nepiratauti tikrai neskatina tokie dalykai kaip kad:
>  - faktas, kad fiziškai niekas nėra pavagiama, būtent todėl tam ir
> sukurtas terminas - piratavimas

fiziškai niekas nepavagiama ir kuomet daromos meno kūrinių kopijos ir parduodamos už originalą, kai pigios rūbų kopijos su svetimomis etiketėmis parduodamos už originalo kainą, kai krakmolo tabletės stumiamos už kosminius pinigus, meluojant, jog jos iš kokių nors Sibiro briedžio ragų (šitie išdūrimai yra genialiausi :)), kai pakaunės gamybos pramoninio spirito, vandens ir aromatizatorių mišinys pilstomas į Metaxa butelius ir parduodamas parduotuvėje, kai padirbinėjami pinigai, kai tavo e-pašto adresas parduodamas spamo siuntėjams, kai nurodant svetimos banko kortelės duomenis perkami daiktai internetu ir t.t. ;)))

>  - filmų, pop šlamšto industrija tikrai nėra vargšai

bet gerų filmų ir nepop nešlamšto industrija tikrai nėra turčiai... gaudai ryšį?
be to, pats sakai, jog tai šlamštas - tai kam jis mums reikalingas? ar tu imtum rūkytą karvės šūdą, jeigu už dyką Maksimoj dalintų? aš ne. o čia žmonės jungiasi, laukia, moka už internetą, kompiuterį, elektrą pagaliau....

>  - patogumas ir prieinamumas

patogumas yra reliatyvus reikalas šiuo atveju. man patogiau nusipirkti arba išsinuomoti.
prieinamumas taip pat reliatyvus: paprastai prieinamiausi didžiųjų holivudo studijų filmai, kurie rodomi ir kinuose, ir prieinamumas mažėja geometrine progresija einant prie geresnių, festivalinių ar tiesiog nestudijinių filmų. tokiu atveju variantai kaip mubi.com siūlo geresnį prieinamumą. konspiracijų teoretikai net pasakytų, jog piratinė rinka "dirba" didžiosioms Holivudo studijoms, nes sodina liaudį ant širpotrebo adatos ir tuo pačiu padeda slopinti mažesnius, nepriklausomus leidėjus ir neamerikietišką kiną apskritai. Bet aš nemėgstu konspiracijų, todėl nuo tokių išvadų susilaikau ;)