Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-23 13:20:02
Dar kartą perskaityk visus mano pasisakymus ta tema ir rask bent vieną
vietą, kurioje aš teigčiau, kad konsolės grafika yra geresnė už PC (raiškos,
fps, poligonų, spalvų, gpu, directx'ų ir t.t. prasmėmis). Pats eisi pas
okulistą, ar man parašyti, kad eitum? :D

PS: Mano parašymas buvo skirtas Viktorijai, o ne Tau. Kažkaip ne į ten
pareplėjinau. Turėjau omenyje jos per daug suabsoliutintą požiūrį į juostas
ir kino kūrėjų/teatrų techniką.

--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

--
"PxYra"  wrote in message news:j2vs58$i4e$1@trimpas.omnitel.net...

tau tikrai vienodai, nes tau ir konsoles grafika ne prastesne uz PC,
siulyciau pas okulista apsilankyt.