Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-19 09:34:10
Pasyviai domiuosi ir fotografija, ir aparatais.. jau keliolika metų. Taip
kad...
Bet mes kalbame apie modernius kino teatrus, mainstream'inius filmus,
spec.efektus, efektyvumą, valdymą ir pan. Ir noriu pasakyti, kad: menininkai
gali kurti kuom tik nori ir kaip tik nori (kokiais tik nori aparatais,
technika, kokią tik nori žolę tuo metu rūkyti), su skaitmenine technika bus
galima be problemų tai atkurti kine ir imituoti tiek trūkčiojantį vaizdą,
tiek juostos susidėvėjimą ir pan.
Tiesiog nemanau, kad kino teatrai (kalbu apie tuos akropolinius) laikys
specialiai senas sales su sena technika akmens amžiaus menininkams.

Spėju mes tiesiog šnekam apie skirtingus dalykus.

--
"PxYra"  wrote in message news:j2k1jp$t7k$1@trimpas.omnitel.net...

oi pl pasidomek tu nors kiek fotografija ir suprasi kad jin susideda is
daugelio dalyku, ne aparate esme o kas ji valdo
o neismanydamas situ dalyku fotomenininku tikrai nepatapsi...a tai visi su
muilinem ir mobilkom butu mIAninikai

>>> http://lac.lt/?p=8

>>> http://www.sony.co.uk/biz/content/id/1202990780104/section/home?preserveContext=true