Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: Icetom
Data: 2011-08-21 10:56:07
>O tu neiškraipyk mano žodžių - ar aš sakiau, kad tyrimo autoriai nieko
>nesupranta?

Susidariau tokią nuomonę iš prieš tai tavo žinučių.

>Nes tyrimas buvo būtent nustatyti analoginei juostos rezoliucijai
>matuojamai linijomis paveikliuko aukštyje.

Aš apie tai ir minėjau. Pastaba: ne tik vertikaliai, bet horizontaliai...
Pabrėžiu, praktiškai (nors teorijoje 35 mm kaip laikmena gali  būti 6000 x
6000 linijų ar net daugiau anot tavo rastų šaltinių) 35 mm juostą matome
maks. 1400 x 1400 linijų-gebos. Dėl to 35 mm juosta vs DC su 1080/2K
projektoriumi +/- tas pats išeina.

>Ir kaip tik iš tų duomenų, plius pagal analogiją su fotoaparatais, aš taip
>grubiai ir primečiau, kad reiktų 6K ar 8K projektorių.

Gal būt, bet paskaičius žmonių atsiliepimus kurie matė kokybiškame 35 mm
kinoteatre ir 2K/4K DC kinoteatre, jiems kažkodėl kokybiškesnis vaizdas
pasirodė DC .