Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: Viktorija
Data: 2011-08-22 19:06:38
istikruju nereikia painioti dvieju dalyku - filmu kurimo ir filmu
platinimo (demonstravimo kine). Holivudas filmavo ir filmuos ant juostos
net jei ateiviai atves cia kokia nors kosmine super skaitmenine
filmavimo sistema. Nei vienas rezisierius, turedamas toki biudzeta, kuri
turi mainstreamo holivudiniai filmai nefilmuos video, nes video (ne ant
juostos) nufilmuoto filmo niekam nereikia (kaip ir su muiline
prifotkintu nuotrauku niekam nereikia). Tas pats su platinimu. Rodyti is
juostos, tai nereiskia tureti ta traskanti senovini aparata, cia jau
visai kitas biznis ir kinoteatrai perka naujausia ir geriausia kino
rodymo technika, ir jie jau visai kitaip uzdirba pinigus, negu kurejai.
Velgi kinoteatrai, kurie rodo filma is dvd grotuvo (ar faila is kompo)
niekam nereikalingi.
Filmas filmuojamas juosta, montuojamas skaitmeniniu budu (is juostos
perkeliama i kompa) visi ten tie spec efektai ir t.t. sudedami
skaitmeniniu budu, ir baigus montaza filmas is kompo (po zodziu "kompas"
turiu omeny galinga montazine, ne toki kompa, kuriuos visi turim namie)
jau leidziamas keliomis versijomis platinimui, t.y. versija kino
teatrams (juosta, bet ne sena, ne traskanti ne dar kokia nors, o
naujausia ir pazangiausia), tada versija pardavimui (DVD ir pan.) ir
kitos versijos (pvz 3D kinoteatrams).
Juosta pries skaitmena turi viena vieninteli pliusa - ji uzdirba
milijonus pinigu ir niekas to neketina atsisakyti, vadinkit tai
nostalgija, menu, kaip norit, bet faktas faktu - nei veinas jusu
nemoketu pinigu, kad paziureti filma, kuris filmuotas video kamera, kuri
teatras rodo is DVD ar kitokios skaitmenines laikmenos. Taigi kam tada
tokius filmus kurti/platinti ir kam vystyti technologijas, kad jos
gamintu pigu kina is kurio niekas nieko neuzdirbs?