Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: Viktorija
Data: 2011-08-17 17:54:52
save gerbiantys kinoteatrai save gerbiancius filmus rodo tik is juostos.
filmuoti ne ant juostos - tai pirmas pozymis, kad neturi pinigu filmuoti
(Hollywoodo mainstream filmams taip nenutinka). Rodyti filma, kuris
nufilmuotas ant juostos ne is juostos - tai pirmas pozymis, kad esi ne
kino teatras.
visiski biudzetininkai (pvz Lietuvos kai kurie kino kurejai) daro taip -
filmuoja skaitmena, paskui sumontuoja filma, ir paskui sumontuota
skaitmenini filma perfilmuoja ant juostos.