Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: Cube
Data: 2011-08-19 01:23:59
On 2011.08.18 11:00, bat0nas wrote:
> Tai galiu atsakingai pareikšti, kad nematau jokių išskirtinių juostos pliusų
> (išskyrus nostalgiją) ir noriu, kad visi kinai būtų rodomi 4K minimum :D

Nu ir pasakei. Tiek 2K, tiek 4K tai dar labai toki iki 35mm juostos
skiriamosios gebos. Aišku, galima tikėtis kad, kaip ir įvyko
fotografijoje, taip ir kine skaitmeninės technologijos neužilgo pasieks
juostos lygį, bet šiuo metu iš viso to aprašymo tai aš priešingai
nematau jokio pranašumo prieš juostą, tik kad nesidėvi ir paprasčiau ir
patogiau demonstuoti.