Tema: Re: Oskarai
Autorius: siaip
Data: 2009-02-24 12:24:25
na nezinau, as bent jau Oskaru apdovanojimus suprantu kaip vienus
prestiziskiausiu kino apdovanojimu, neturinciu analogu. Ir tikrai jei jau
filmas nominuotas oskarams ir kazka laimi, tai mano supratimu, atkreiptinas
demesys i tai. Tai nera kokie ala "radiocentro" apdovanojimu lygio, kur
Mamontovas statulele smagiai i upe nuleido...

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
| Man rodos tu pamiršai, kad Oskarai - tai ne pasaulio geriausių filmų
rinkimas. Tai yra JAV kino akademijos skiriamas prizas. JAV kino akademija
yra viso labo viena iš daugelio panašaus pobūdžio organizacijų.