Tema: Re: Oskarai
Autorius: mdz
Data: 2009-02-23 22:32:18
> sudas tie oskarai, vapshe neturi ka nominuot. Lusnynu milijonieriu
> paziuresiu, nors jau zinau kad ten <...>...

praleidai proga patylet..

> Benjaminas Buttonas.. Man patiko, bet kai pakalbejau su uz save gerokai
> protingesniu zmogumi, kuris Buttona sumaise su zememis pavadindamas
> visiskai
> banalia istorija, tada pakeiciau nuomone.

nu "protingi zmones" rengia / ar eina ir i shudu parodas (tiesioginio zodzio
prasme, buvo cia ne per seniausiai kazkur).
nekas jei savo nuomones neturi.. su shudais sumaisyt ir isaukstint galima
bet ka. jei tau koks "protingesnis zmogus" pasakys kad nekviesta meile yra
puikus reginys - tai taip ir galvosi?