Tema: Re: Oskarai
Autorius: siaip
Data: 2009-02-24 12:22:23
"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
news:go097b$cof$1@trimpas.omnitel.net...
| uz paskutine pastraipa, tai +++. Dabar misliju, o jei ateis dar
protingesnis
| ir vel pasakys atvirksciai? Uzstrigsi nuomoniu labirintuose? :)))

nu vat tada bus matyt  :)

| tau duota? Ir nors cia keikia ta Titanika, bet kiekviena kart, kai as ji
| ziuriu, man jis vis tiek didingas filmas ir px man kitu nuomones, seiles
ar
| meiles.

o cia as visiskai sutinku. Titanikas man palikes milziniska ispudi. pamenu
kai jis pasirode kinuose, as buvau turbut 12 klaseje, o gal 11, tai grizes
is kino su klasiokais, puse dienos negalejau atsigauti.. vaiksciojau po
namus kaip nesavas. ir tai buvo vienintelis filmas kuris man paliko toki
ispudi. Joks kitas nepaliko velesniuose amziaus tarpsniuose. Na, veliau be
abejo, zmogus tampi kiek ciniskesnis..