Tema: Re: Oskarai
Autorius: -o-o-
Data: 2009-02-24 09:56:27
uz paskutine pastraipa, tai +++. Dabar misliju, o jei ateis dar protingesnis
ir vel pasakys atvirksciai? Uzstrigsi nuomoniu labirintuose? :))) Galva kam
tau duota? Ir nors cia keikia ta Titanika, bet kiekviena kart, kai as ji
ziuriu, man jis vis tiek didingas filmas ir px man kitu nuomones, seiles ar
meiles.