Tema: Re: Oskarai
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-23 15:16:03
Šokio/dainos scena yra tik jau realiai pasibaigus filmui, t.y. jei ją iškirptų, filmas būtų ir taip normaliai pasibaigęs.

Tik nesuprantu, kodėl jis tapo geriausiu filmu. Tipo dėl to, kad istorija turi griebti už širdies? Hm... Reikia dar The Reader pažiūrėt, tada kalbėt. Gali būti, kad tiesiog dėl to, kad daugiau nebuvo kam.. :)