Tema: Re: Oskarai
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-24 00:20:14
"siaip" <s@s.s> wrote in message news:gnv4pk$fla$1@trimpas.omnitel.net...
> aj, ir dar - man atodo, kad tie siuolaikiniai filmu apdovanojimai aka
> Oskarai mazai kuo skiriasi nuo Eurovizijos dainu konkurso - nera aisku uz ka
> ten jiems duoda, kokiais kriterijais, ir apskritai nesupranti zmogus kaip
> vienas ar kitas filmas nominuojamas oskarams.. vienu zodziu, galima daryti
> tokia isvada - statyk kuo keistesni filma (svarbiausia kad nebutu
> trafaretinis) - ir busi favoritas !

Man rodos tu pamiršai, kad Oskarai - tai ne pasaulio geriausių filmų rinkimas. Tai yra JAV kino akademijos skiriamas prizas. JAV kino akademija yra viso labo viena iš daugelio panašaus pobūdžio organizacijų. Skųstis Oskarais tai yra tas pats, kas sakyti, kad Lietuvos automobilių asociacijos (nežinau, ar tokia tikrai yra) išrinktas metų automobilis yra ne pats geriausias :)

> kazkada laimejo kuprotas kalnas apie homikus, dabar lusnynu milijonierius,
> nors dauguma delfyje raso kad filmas visiskai niekuo neypatingas.

Aha, man delfio nuomonė yra aukščiausia rekomendacija. Auščiau tiesiog nėra kur.

> As mastau kad lietuviai turetu nebloga sansa prasimust i oskarus - pastatytu
> koki filma apie kazka labai labai keisto. Gink dieve ne apie Pilenus, ne
> apie Vytauta Didiji, jokiu karzygiu, heroju, jokiu pasiaukojimu, meiliu -
> seiliu, nieko kas jau simtus kartu ekranizuota.

Aga, lietuviai tikrai tai gali. Tik režisierius ir prodiuseris turėtų būti Spielbergas, vaidinti Kate Winslet ir Kevinas Speisis, o visi kiti irgi turėtų būti amerikonais.

> Reikia naujos idejos. Tas kas priblokstu visus. Va cia sunkiausia vieta.
> Toliau tik realizacija...

Aga, realizacija tikrai yra fignia. Juk kai yra idėja...