Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-25 17:03:44
Idomiausia, kad klausimas buvo ne apie tai kodel skilo, o kiek sulaikyti
sumos. Del skilimo priezasciu as nekeliu klausimo. tai yra todel, kad
sugalvojo itvirtinti statramsti i pertverine siena, ji nera laikanti,
laiptai tik lieciasi ir keliose vietose prikabinti prie jos, juk normaliai
betoniniai laiptai laikosi ne prie soniniu sienu (prie ju prikabinami, kad
nebutu vibraciju), o prie aiksteliu, kaip yra ir mano atveju.