Tema: Re: rangovu iskelta siena
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-21 11:36:50
Taigi sakau, kad ta siena/pertvara yra po laiptu i kuri is virsaus buvo
tvirtintas statramstis, panaudojant galinga perforatoriu, skilo butent toj
vietoj kur buvo perforuota/grezta.

Mano klausimas kiek pinigu sulaikyti, o ne ar panaudojus perforatoriu galima
iskelti greziama siena ant kurios yra laiptas.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
> ir dar statydami ne laiptus, bet laiptu tureklus?
>
> T:)
>
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
>>> pikas. Kas statybu pakilimo metu bendravo su laiptininkais, tas supras