Tema: Re: rangovu iskelta siena
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-21 12:27:58
cia tamstos poziuris ir mastymo nenuoseklumas.

paziurim kitaip- atejo profesionalai ir mato nutinkuota/dazyta siena.
kaip tinkuota, koks tinkas ir kt jie nemato.
todel ir daroi prielaida- kad jeigu siena normaliai sumuryta, normaliai nutinkuota/dazyta - skilti/atsilupti niekas neturi.
pasakyk prasau, kaip jie turi nustatyi galima murijimo/tinkavimo broka neisarde sienos?