Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: Kurmis
Data: 2009-08-21 13:46:06
turiu tokia nuojauta,kad tavo vaikai ar siaip jaunimas per laiptus
migruodamas damus tavo laiptus. nes jei greziant su perfu skyla nuo
vibracijos, tai zmogus judedamas didesniu greiciu nei paprastai sukels
tikrai stipresni drebejima.
kitas reikalas butu, jei tureklus statydami su perfu duobes dauze, betgi
manau kad zmones ten skyles greze...
as i darbininku puse stoju, nors realios situacijos nezinant, gali
priskaldyt malku.
Kurmis