Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-21 16:53:16
kurioje vietoje nusisneku?
Tu manai, kad rangovas turi pats issiasikinti kas,kaip ir is ko padaryta, ar tai videlto uzsakovo pareiga informuoti, ypac apie nukrypimus ar cepcifines vietas. Aisku, jei vienas nklausia, tai kitas gali ir nepapasakoti. Normalus vykditojas pasiteraus kas ir kaip, ar galiu skyle grezti ir panasiai. Bet ir uzsakovas turetu infromuoti, ypac jei jis del ko nors abejoja ar pan. Sutik, siena suskaldyti reikia pasistengti, ir tai gali buti nebutinia del vykdytojo kaltes. O ir kiekvienas pasakotojas yra siek tiek saliskas. Garantuoju, kad kita puse (vykdytojas) turi kitokia sios istorijos versija.
Beje, vsiteik butu idomo foto pamatyti, galetumem daugiau padiskutuoti :)

T:)