Tema: Re: rangovu iskelta siena
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-21 11:03:55
as ne laiptininkas, bet imho irgi siusciau toliau. Nelabai suprantu kaip del laitininku kaltes galejo iskilti siena. Suprantu, kad jie galejo ja isteplioti, nuskelti glaisto.tinko gabala, irezti siena ir pansiai. Bet, kad skiltu siena, kazkaip sunku isivaizduoti. Nebent jie ten su kokia kuvalda dauze, kad ka nors ikistis, pastatyti. Vienu zodziu pasvarstyk pats, ar jie ka netinkamai padare ka, ar tik tiesiog po ju darbo atsirado tas iskilimas ir ar jie galejo jo isvengt.

T:)