Tema: Parapeto foto
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-09 16:17:41
Mesteliu savo namo parapeto nuotrauka, virsutineje nuotraukos dalyje
pavaizduota, kaip man auksarankiai prisuko parapeta prie sienos ir matosi
kaip ta siena dreksta, apatineje dalyje pavaizduota, kaip as ta problema
sprendziau. Tisiog atlupau parapeta 7 cm nuo sienos pakisau vamzdukus ir
prisukau i tas pacias skyles bet ilgesniais varztais. Is pradziu siena taip
dreko, kad net sugebedavo ties saramomis subegti i vidu, po upgreido visas
sausa. Tiesa kasdien pravaziuoju pro panasu nama, ten taip pat parapetas
prie sienos prisuktas, kad net siules isvarvejo.