Tema: Re: Gal kas susidure su PVC stogo danga? Kokia?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-04 23:12:57
PVC labai toks slidokas dalykas, praktikos prasme ir as norejau ja detis.
Bet ismasciau, kad bitumine danga lengva remontuoti, nesunku naujai
perdengti tiesiog ant virsaus uzlydyti, su PVC nelabai zinau. Su bitumine
nesunku prilydyti ivairius parapetus, man pvz reikejo parapeta prie kamino
prilydyti, tiesiog daug niuansu, jauciu su PVC buciau turejes reikalu. Beje
kokia apdaila darei? atkreipk demesi i parapetus atitrauk min 5 cm nuo
sienos. Jei klinkeris rekomenduoju iskart impregnuoti, nes tavo sienas
vanduo plaus be gailescio.