Tema: Re: Gal kas susidure su PVC stogo danga? Kokia?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-05 09:54:55
Pas tave siena kurios pusės? Itariu tikrai rytai arba šiaurė. Tarybinias
laikais tokios tos plytos ir buvo, bet mūrinėje sienoje silpniausia vieta
yra skiedinys, per jį patenka vanduo. Kreivos plytos problemos nesudaro su
skiediniu gali ištaisyti. Bet dabar problemos kitos, bet panašios. Nors
dabartinis klinkeris ir ne taip igeria vandenį, bet nemokšos meistrai viską
sugadina, daro per siauras siūles, neišmaišo gerai skiedinio, dapila
vandens. O tam tie visi vetonitai labai reiklūs. O rezultate nuvarvėjusios
siūlės ir ištrupėję tarpai, aišku po poros metų nereikia norėti, kad plytos
pradėtų kristi, bet nieko nedarant po 10 metų prasidės rimtos bėdos ir kur
kas rimtesnės nei prieš 20 metų statytų hruščiovkių. Nerikia dar pamiršti,
kad dabar trisluoksnis mūras, o tavo atveju greičiausiai normaliai sumūryta
siena, ji netaip greitai peršala. O tas vargšas trisluoksnio klinkeriukas
nuolat peršala.