Tema: Re: Gal kas susidure su PVC stogo danga? Kokia?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-05 16:34:13
Matyt nelabai susišnekam :) Ant stiklo susifomuoja vandens lašeliai, todel,
kad stiklas neigeria. Pabandyk ant plytos, ant plytos lašeliai nesiformuos,
jinai sušlaps (pakeis spalvą, ji bus šlapia, igers). O impregnuota
plyta/siūlės atstumia vandenį ir suformuoja lašelius kurie nukrenta. Sakau
ryt imesiu nuotrauka, kaip atrodo impregnuotas klinkeris, manau klausimų
tikrai nebus. Čia tas pats kaip nedažytas anglinis plienas, atrodo tvirtas,
bet nudažius tampa ilgaamžis.