Tema: Re: Gal kas susidure su PVC stogo danga? Kokia?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-05 08:08:17
Ne šimatai o tūkstančiai stovi, ir stovi netgi vientisas mūras o ne
trisluoksnis. O vaizdelis tikrai nekoks, pasilipk ant stogo ir pasižiūrėk
kiek suskilinėjusių plytų pribirėjusių. Manai prieš 20 metų mūrijo prasčiau
negu per statybų burbulą?
Aš labai aiškiai argumentuoju, vakarinėje pusėje siūlės labai stipriai
išsiplaus, o mūsų klimatas tam nedėkingas. Ypatingai jei tai sutapdintas
stogas.
Ir nereikia aiškinti, kad dabar klinkeris kaškoks stebuklingas, jei
tuščiavidūrė plyta gavo vandens po žiemos ji bus sutrūkusi.