Tema: Re: Gal kas susidure su PVC stogo danga? Kokia?
Autorius: Benamis
Data: 2009-08-05 09:12:03
Nemaišyk tarybinių technologijų piatiletku za tri goda tai ka vadini
tusčiavidure raudona, geltona, matai jas išbyrėjusias ir klinkerio, arba
perkaitinto molis, dėl ko kiekviena plyta skirtingo dydžio, yra skirtingi
dalykai arba tau suprantamesne kalba-technologijos. Tarybiniais laikais irgi
buvo klinkeris, Ignalinos raudonu TUŠČIAVIDURIŲ plytu fabrikelio sienos pas
mane idealios jau 30 metų, nei vienas milimetras ar trupinelis nenubyrėjęs,
rasi tokiu plytų griaunamą namą-auksas, tiesa, sveikų plytų dėl geresnio
skiedinio gali nesigaut, ir atmosfera Lietuvoj jų NEARDO. Darė tas plytas
'klinkerines', yra caro maro laiku daugybė pastatų, bet dažniausiai 100 metų
senumo pasekmės jau yra. Meistras meistrui, molis moliui buvo nelygu.

B.