Tema: Re: SS sanaudu uz sausi apklausa
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-10 10:41:45
Nezinau nauju thermiju, o senos, tai buvo labai mazais naudingumo
koeficientais. Reikia silumini galinguma padalinti is elektrinio, nes jie
paraso beleka, o pasidalinus budavo 2,85, tai kai zemeje 0C. Tai jei pats
darysi silumos saltini - reikia tinkamo Lietuvai gylio ir nepamazinti
vamzdzio ilgio po zeme, nes kitaip sildysiesi elektra jau nuo sausio men.
Nibe COP geras- gylis turi buti Lietuvai, nes lede silumos nera. Vamzdzio
reikia min 100m 2-iems silumos kW, jei nenori paskui salti  arba elektra
sildytis. Del karsto vandens tai jau viska zinai.