Tema: Re: SS sanaudu uz sausi apklausa
Autorius: Nibe sanresta
Data: 2009-02-09 15:28:00
Kaip gali ilgiau ruosti, jei siurblio galingumas yra X kW ir visa siluma
nuima boileris???
Perduotas silumos kiekis per laiko vieneta, kai siurbliu siluminis
galingumas tas pats, yra toks pats, ar tai vyksta per silumokaiti, ar
boilery talpa talpoje. Kadangi silumos kiekis tas pat, tai ir temperatura
keliama tokiu pat greiciu... Pamastyk pries miega.
Info: Boileriu talpa talpoje yra ivairiu dydziu, kiekvienu atveju parenkama
pagal kliento poreiki bei prietaisus. Apie elektrini sildyma cia kalbu nera.
Tiesiogine kondensacija- ruosiant karsta vandeni karstais freono garais,
neatmetama galimybe, kad silumokaity is karsto vandens iskris kalkes ir
silumokaitis po kiek laiko uzsikis.
Kalbant apie boilerio silumos nuemima, turejai pastebeti, kad su 160Ltr
boileriu siurbliai gali buti tik iki 12kW. Didesnio galingumo SS boileriai
didesni, su didesniu plotu. Tai taip pat nereiskia, kad siurbliai iki 12kW
gali buti tik su 160Ltr boileriu.
Visi siurbliai geri, tik kai kas kartais nusisneka.

"Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> parašė naujienų
pranešime:gmp75i$hm8$1@trimpas.omnitel.net...