Tema: Re: SS sanaudu uz sausi apklausa
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-09 14:22:10
Letas- yra, kai ilgiau ruosia ta pati kieki vandens geoterminiu budu ,
mazas kiekis vandens, kai  geoterminiu budu ruosiamo vandens kiekis yra
mazesnis kaip 50 L zmogui, o brangus, kai SS ruosia karsta vandeni elektra
del didesnio karsto vandens poreikio.
150L yra 3 zmonem. 50L, +50C termofikacinio aplink 150L, +10C  geriamo
leciau keiciasi siluma iki +50C negu
tinkamo galingumo silumokaityje su +70C karstu freonu, arba +60C , 4m3/h
termofikaciniu.
Siurbliuko papildomo - tiesiogines kondensacijos atveju nereikia.
Jei argumentuotai, tai parasykite talpa/talpoje silumokaicio galinguma, o ne
X kW per y laiko, arba kazkokius vandens rugimo procesus.
 Visi SS yra geri, tai ir ginkit reputacija.