Tema: Re: SS sanaudu uz sausi apklausa
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-10 10:26:45
Ikisiu- 100L vandens pasildyti 1C reikia 118 Wh energijos, o toliau tai yra
daug budu, kaip ta energija vandeniui perduoti. Paprasciausias kurenti lauza
po boileriu.
Jei rimtai, tai seniausias budas- vanduo/vanduo silumos mainai su
termofikaciniu vario gyvatuku stovinciame vandenyje boileryje. Panasus budas
ir talpa / talpoje. Kitas, kai sukasi abu vandenys- termofikacinis ir
geriamas per vanduo/vanduo silumokaiti. Dar galimas, kai termofikacinis
dideleje talpoje, o saltas vario gyvatuku teka nuo talpos apacios iki
virsaus ir isteka toks pat karstas kaip termofikacinis. Toliau dujos/vanduo
silumos mainai, kai geriamas vanduo sukasi per freonini, ar CO2 silumokaiti-
gal cia ta "nauja" HGW technologija, kuria Ochsner naudoja nuo 1970m. O iki
+97C, tai su SS  neimanoma , nes CO2 kondensacija apie +70C, tai vanduo apie
65C ir max COP-apie 4.  Su freonais COP - apie 3,5- 4. O su elektra galima
virti vandeni kiek nori.
Tai tiek apie karsto vandens "dovanojimus".

"Makintoshas" <justin@artinjection.net> wrote in message
>O galiu paties, kaip Nibe atstovo, paklausti objektyvios/subjektyvios
>nuomones apie Thermia Diplomat Optimum G2 ta nauja neva ju technologija
>HGW. Ji, pasak Thermios atstovu, "dovanoja" daug karsto vandens.
> Ekokodas gali ir trigrasi ikist :) idomu ir jo nuomone isgirst
> (objektyvesne kiek galima...)

>>> rezultatai. Laikiau rimciausia ekspertu kompanija. Ochsnerio modelis
>>> GMSW
>>> 15p 14,4 silumos / 3,2 elektros = 4,5 COP, o Nibe modelis Fighter
>>> 1110-8,5
>>> 10,3 silumos / 2,3 elektros= 4,6 COP . Tai argi ne korupcija? 4,5 ir