Tema: Re: SS sanaudu uz sausi apklausa
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-05 09:39:29
Turi galvoje SS, ar eksploatacija? Sildemes malkomis iki SS, tai vien pacios
malkos kainuodavo daugiau negu dabar  visa siluma per sezona. Visi
savaitgaliai budavo malku "ciupinejimas", kad paskui jos Tave susildytu,
aisku ne be dar papildomo ju "ciupinejimo", dumu  ir etc. x 3. Vargas buvo-
vakare +30, ryte jau nenori is lovos lipti- o reikia.
Viska ivertinus tos investicijos jau susilygino per 5 metus, juo labiau, kad
mano KKK prakiuro pernai pas svogeri.