Tema: Re: Apsiltinai busta - mokek bauda
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-07-13 11:16:55
Nesigilinau į šį klausimą, bet mano kuklia nuomone aš neprivalau iš karto
atlikti viso pastato generalinę rekonstrukciją, bet ją vykdyti etapais,
pvz., 1) fasado šiltinimas ir langų keitimas, 2) stogo keitimas, 3) ...
Kiekvienam iš šių etapų imu atskirą statybos leidimą ir judu į priekį.
Tačiau, tai tik mano svaičiojimai, kurie gali būti ir neteisingi :) Šiuo
metu vienas bendradarbis kaip tik tvarkosi dokumentus, t.y. statybos leidimą
pastatui apšiltinti ir stogą pakeisti. Ta pačia proga susitvarkys ir tai,
kad per keletą metų keitėsi pirminis patalpų išdėstymo planas. Kai
susitvarkys, tada žinosiu daugiau :) Be tikrai apie jokius inžinerinių
tinklų perprojektavimus ir instaliacijų projektavimus kol kas nekalbėjo.

Egidijus