Tema: Re: Apsiltinai busta - mokek bauda
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-13 10:27:20
bet sutik, kad as savo busta koki noriu toki ir darau. Svarbu kad jis man ant galvos neuzgriutu ir kaimynamas pavojaus nekeltu. Kodel negalima paiimti copy/paste apsiltinimo projekto is gamintojo, irasia savo matmenis ir varai leidimo. Patikrina ar tas tavo tipinis projektas nepriestarauja ten kokiem reiklavimui, duoda sutikima, kai baigi darbus ateina patikrinti tai ka padariai ir viskas. Tai galima padaryti super paprastai ir taip kad butu leikomasi reikalavimu.

Beje noriu pabrezti apie daugiabucius kita sneka. Ten jau turi buti zymiai grieztesne kontrole, kad koks vienas gudrutis nesugalvoti palikti 50-100 zmoniu ir be pinigu ir be tinkamo apsiltinimo.

T:)