Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-07-02 09:19:11
tai visgi keicia tas lemputes ar ne? Nes as senukuos pirkau philips
taupiasias tai pora perdege maziau nei per puse metu, viena nunesiau tai
pakeite, bet po to pakabino skelbima prie duru, kad lemputes nekeiciamos,
tai antros ir nebenesiau. Ir dar drauges sese pirko el. virtuvini peili,
kuris po poros menesiu sugedo, viduje kazkas pradejo barsket, tai senukuos
man pradejo aiskint, kad is pradziu ta preke turi apziuret garantinis ir
suremontuot, ir tik sugedus antra karta gales grazinti pinigus arba preke
pakeist nauja. O taip prekiu nekeicia ir pinigu negrazina, o duoda toki
lapa, kad pasirasyciau, jog sutinku, kad preke butu remontuojama, ibo jin
yra garantine. Kaip tokioj situacijoj elgtis?