Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: config.lt
Data: 2009-07-02 07:58:59
"Dar321" <dar321@gmail.com> wrote in message
news:h2ga2c$kh2$1@trimpas.omnitel.net...
> Teoriškai, daiktą, sveriantį >10kg, turėtų pasiimti pats
> pardavėjas/garantinis servyzas
> http://www.lrytas.lt/-12081249981207653611-garantinio-laikotarpio-rebusai.htm

    garantija tai 100% turi galiot. Mano pazistamui taip surudijo
'nerudijancios' brand indaploves vidus. Atvare irgi stebejosi, bet pakeite i
nauja be kalbu.
    O straipsny idomi salyga:
"Tiesa, norint pasinaudoti šia valstybės garantija, būtina įrodyti, kad
prietaisas nebuvo sugadintas tyčia ir nepažeistos jo eksploatavimo sąlygos."

    KLAUSIMAS (Linui?): ar garantija galioja jei eksploatavimo salygos BUVO
pazeistos, bet BUTENT del to, kad nebuvo pateikta informacija apie jas ?

    Kita citata: "Be to, pagal Lietuvos įstatymus, prekei galioja dvejų metų
garantija ir visai nesvarbu, kokią suteikia pardavėjas. Kad ir nusipirkus
pigios, Kinijoje pagamintos buities technikos, kuriai pardavėjas duoda tik
pusmečio garantiją."

    Kaip pvz imkim kinietiskas 'taupiasias' dujines lemputes. Jom parduotuve
garantijos neduoda visai. Pirkau Senukuose kazkokia tipo brangesne, uz 13lt,
ant dezutes angliskai parasyta: "veiks 8000h", kas yra ~11 menesiu
nepertraukiamo veikimo. Ji man sugedo po 8men, nunesiau is principo i
Senukus ir sakau keiskit. Buvo dvi priemejos, viena eme kelti veja kad "O ar
atitiko eksploatavimo salygos?? Pvz, tinklo itampa? O tu zinai kad jos
isjungimo/ijungimo intervalas negali buti mazesnis kaip 30min ???" Tai ta
proga as susibesinau, sakau - o kur tas parasyta? Ant dezutes tai nera!
Butumem taip prieje iki ekspertizes reikalavimo - as pageidavau, o ji man
grasino, kad turesiu apmoket ta ekspertize. Taciau buvo pati ju kiosko darbo
pabaiga ir kita beveik be zodziu atidave man pinigus.
    Mane supykde tos pirmosios lauzymasis. Kyla noras suieskoti visas
neismestas per paskutinius du metus pirktas sugedusias lemputes su cekiais
(pasilikdavau dezutes ir ju cekius) ir nuvezti i parduotuve.

    So: who is right ?