Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: Pjero
Data: 2009-07-01 21:12:13
aš irgi klausau kas čia per briedas kad neržaveika rūdija

Tikram nerūdijančiam maistiniui plienui būna tokia vielinė kempinėlė
Ja šalinami pabraižymai
Galima kryptingai sušveisti kad žymės neliks

pas tave lakuota paprasta skarda arba tai ne rūdys

Kai kurių šaldytuvų durys būna tikro plieno, o šonai, viršus iš  tokio TIPO plieno