Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: Quicker
Data: 2009-07-01 16:28:39
Tepalu valyt, kuo gi dar? Kaip ir sautuvus. Gali net su WD40, man taip
dar labiau patinka, nes ir kaip valiklis veikia tuo paciu. Tik sveist
abiem atvejais reikia stipriai ir ilgai...

O jei is kitos puses paziurejus, tai cia gamybinis brokas - gali
priduoti pardavejui net jei pasibaigus garantija. Jei parasyta, kad
nerudyjantis - tai taip ir turi buti.