Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 16:17:40
taip palikti negalima :) rudys toliau, kol prarudys kiaurai, saltcio viduje nelaikys, gali peles ilysti pro skyles, o viena diena gali is vis dureles ar rankena nuluzti su skardos gabalu. Geriau padovanoti man :)

O nesilazdavojant, gali buti, kad buvo valyta su vandeniu, bet pvz su kempinele sveitimui (kur buna vienoje puseje porolonas, kitoje toks veltinis). Atrodo pakankamai slvelni, bet nusveicia neblogiau nei koks svitrinis popierius. Taip pavalius gal pazeide apsaugini laka ir gavus dregmes (dabar ir siaip oras pakankamai dregnas) pagavo rudis. O gal koki karta su kokiu agresyvesniu valikliu prasinesiojo. Nepyk smarkiai ant jos :) O siaip tikra nerzaveika taip nepadarytu, tad cia tik  "nerudijantis plienas"

T:)