Tema: Re: Surudijes saldytuvas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-02 09:10:41
> "Tiesa, norint pasinaudoti šia valstybės garantija, būtina įrodyti, kad
> prietaisas nebuvo sugadintas tyčia ir nepažeistos jo eksploatavimo
> sąlygos."
>
>    KLAUSIMAS (Linui?): ar garantija galioja jei eksploatavimo salygos BUVO
> pazeistos, bet BUTENT del to, kad nebuvo pateikta informacija apie jas ?

A muni ? Jei taip, IMHO vartojimo instrukcijoje turi buti butinai nurodyta
tai, kas nera budinga praktika naudojant ta daikta buityje. Visiskai
netipiniai panaudojimo budai, del kuriu saldytuvas gali sugesti, kaip ir
neturetu buti nurodomi. Todel pavyzdziui, jei dureliu pavirsius kazkoks
specfinis ir jo negalima valyti kokiu fairy ar ukiniu muilu, apie tai
neinformavus vartotojo instrukcijoje, jau turetu buti pardavejo problema.
Vien tik del to, kad tokia ar analogiska chemija pastoviai naudojama
virtuveje ir saldytuva galima sugadinti net atsitiktinai patekus ant jo toms
medziagoms. Taciau, jei šaldytuva bus nuspresta panaudoti kaip salto rukymo
irengini, jam sugedus, klientas neturetu reiksti dideliu pretenziju.

> [...]
> 30min ???" Tai ta proga as susibesinau, sakau - o kur tas parasyta? Ant
> dezutes tai nera! Butumem taip prieje iki ekspertizes reikalavimo - as
> pageidavau, o ji man grasino, kad turesiu apmoket ta ekspertize. Taciau
> buvo pati ju kiosko darbo pabaiga ir kita beveik be zodziu atidave man
> pinigus.
>    Mane supykde tos pirmosios lauzymasis. Kyla noras suieskoti visas
> neismestas per paskutinius du metus pirktas sugedusias lemputes su cekiais
> (pasilikdavau dezutes ir ju cekius) ir nuvezti i parduotuve.

Reiktu daug rasyti, bet IMHO neteisios pardavejos.