Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Spakainas
Data: 2021-03-01 19:32:57
Rezultate gavosi 2 stalai. Vieną medinį pats pasidariau - panaudojau
atlikusį nuo virtuvės uosio masyvo stalviršį. Tuo tarpu ir šitas
plieninis parvažiavo - nupirkau 40mm storio faneros, su svarke
patrumpinom kojas ant 15cm, bo biškį mano ūgiui per aukštas buvo. Nu ir zjb.
Tai tiek čia to rypavimo ir buvo.