Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Spakainas
Data: 2021-02-18 12:09:31
Yra tiesos. Todėl ir buvo noras paimt kažkokį nebrangiai paprastą
universalų daiktą, kurį gali naudot beveik viskam prie ūkio. Tobiš net
kokią lentą kad nupjaut normaliai - dabar deduosi ant europalečių,
kurias reik išsibogint laukan iš garažo. Nu čia jei normaliai padirbėt.
Kol kas smulkmenas pjaustau garaže, bet ten tos pjuvenos ir dulkės nuo
disko - nuinx (apie normalias stakles su dulkių nusiurbimo sistemom net
nešneku - ne tie finansai ir ne toks poreikis, kad tuo užsiimt dabar).
Kol tokia statybinė atmosfera - tai tipo sueina ir taip. Bet norisi
apsitvarkyt po stroikių, garažą į protą atsivest, lentynas/kabyklas
sumeistravot. O dar planų turiu su tvora užsiimt orams atšilus. Krč -
mobilus stalas reikalingas, bet nebrangus. Nes kai (jei) jau norėsiu
normalaus, tada reiks žiūrėt kažką iš rimtesnių. O kol kas reik tūpo
tvirto daikto, ant kurio galiu daryt beveik bet ką. Tas mano pirmam
linke - suvirintas plieninis būtų arti idealaus, ko man reikia šiuo metu.