Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Kesha
Data: 2021-02-15 08:49:49
Spakainas was thinking very hard :
> Sveiki,
> galvoju reik kokį darbastalį įvaldyt į garažą - universaliem darbam prie
> ūkio, idealu su ratukais, kad ir į lauką išsistumt ar pan. Žiūriu čia vat
> toks būtų turbūt kažkas arti idealaus ko noriu, ant viršaus porą storų MDF
> užsabačinčiau, apačioj dar vieną lentynai - ir būtų man laimė. Tik blin toli
> - Kelmė. Karantinai visokie, o ir transporto tokio neturiu - į universalą
> netilps.
> Gal kas Vilniuj kažką panašaus matė/turi/nori pagamint už panašiai?
>
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/darbastalis-44564025.html

> [...]

Blia ir vėl tu :) vėl nori sužinot ko tau iš tikro reikia? :)

O jei rimtai, tai linke stalas ir kaina tikrai gera, net neįsivaizduoju
ar rastum kažką arčiau, nebent pirkti svarkę, metalo ir pačiam darytis,
o tai bus jau brangiau :)
o iš kitos pusės, tai jei ir rasi arčiau, tai logistikos problema
vistiek išliks...