Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Arj
Data: 2021-02-15 09:41:55
"Ratai sukinėjasi visi,iš jų du su stabžiais"
cia svarsciko darbo vieta, o ne darbo stalas.
MDF kaip stalvirsio virsus sucks - su plaktuku padubasinsi, ir liks
zymes, paprastas medis daug geriau, idealu - kietmedis, masyvus, kad nuo
plaktuko nespyruokluotu.

pora "oziu" is ikea'os ir medzio masyvo stalvirsis sitoj vietoj butu
greitas ir mobilus sprendimas