Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Nioka
Data: 2021-02-14 23:25:54
Šitas Adamo tikriausiai be ratų. Šiaip mano nuomone, darbastalis turi būti
masyvus, kad nejudėtų net naudojant spaustuvus, o ratai su stabilumu nelabai
dera. Kita mintis, kad reikia apdorojamą detalę atsinešti į garažą prie
darbastalio ir įrankių, o ne atvirkščiai, - važiuoti su darbastaliu ir
įrankiais prie detalės.