Tema: Re: Darbastalis
Autorius: Lapinas
Data: 2021-02-16 16:08:40
"Spakainas" <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote in message
news:s0b3gs$5q7$1@news.omnitel.net...
> Sveiki,
> galvoju reik kokį darbastalį įvaldyt į garažą - universaliem darbam prie
> ūkio, idealu su ratukais, kad ir į lauką išsistumt ar pan. Žiūriu čia vat
> toks būtų turbūt kažkas arti idealaus ko noriu, ant viršaus porą storų MDF
> užsabačinčiau, apačioj dar vieną lentynai - ir būtų man laimė. Tik blin
> toli - Kelmė. Karantinai visokie, o ir transporto tokio neturiu - į
> universalą netilps.
> Gal kas Vilniuj kažką panašaus matė/turi/nori pagamint už panašiai?
>
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/darbastalis-44564025.html

> [...]

Krč ekit visi nachuj.

O jei rimtai padiskutot, tai Spakaino norai man pochuj.

Į jo trydą mano klausimas:
yra toks darbastastalių (ne varstotų) gamintojas Hoffmann, su produktų
linija "garant" (ar atvirkščiai, pats pasimečiau). Blet, čia kaip softą
pavadint Access, gūglas nichuja nesupranta ko klausi.

Gal kažkas biški eksplorinot ta linkme?
Mano pasiekimai: yra Surplex, kur užsiima visokiu pramoninių įmonių turto
likvidavimais, anie dirba tik su PVN mokėtojais, aukcionai, vsiotakoje, bet
pasitaiko už normalią kainą.

Žodžiu, ką manot apie Hoffmann\Garant?

Kai pasistatysiu ūkinuką ten man reiks.