Tema: Re: robotai siurbliai
Autorius: marukas
Data: 2019-05-14 08:18:04
aišku, dėkui. Na, man aktualu, kad kiliminę dangą siurbtų, tai tikrai niekur
jos nenustums :)

"benamis"  wrote in message news:qbckmj$i47$1@trimpas.omnitel.net...

Pvz pas roborock yra auto kilimu rezimas. T.y. pajutes, kad uzvaziavo
ant kilimo ijungia galingesni siurbima.

Bet toks niuansas - kilimas turetu buti pakankamai didelis, kad jo
nepajudintu. Pvz prie sikano esanti kilimeli pradejo stumdyt i visas
puses. Tai tiek ir tos naudos jei tik tokie "kilimai" namie :D