Tema: Re: Q: robotai siurbliai
Autorius: benamis
Data: 2019-05-11 18:18:47
Buvau rades nebloga palyginima youtube. Is esmes siurblius gali
skirstyti i dvi kategorijas - belekaip arba protingai vaziuojancius.
Siulau ziureti tik i pastaruosius. Uz 200eu nepamenu ar tokie iseina.

Paemem roborock. Ne viskas ten taip gerai veikia, bet visumoj
patenkintas. Visai naudinga yra slapio valymo funkcija. Dar nedaug
dirbes - apie 1200 kv m kol kas, tad dar ziuresim kaip cia jis laikys.