Tema: Re: Q: robotai siurbliai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-11 21:49:14
On 2019-05-11 20:56, benamis wrote:
> Algoritmas galetu buti ir protingesnis.
>
> Tarkime staciakampio formos zona 1mx4m kazkodel valo palei trumpaja
> krastine, taip padarydamas daugybe pristabdymu, sustojimu, apsisukimu ir
> t.t. vietoj to kad tiesiog pravaziuotu ilgaja krastine pora kartu.

Algoritmus jie ten tobulina su kiekvienu firmwaru. Kartais atrodo, jog
nutobulino į priešingą pusę :) Na, bet procesas vyksta, dirba jie kažką
:) Prieš kokius 2-3 firmware ir man atrodo protingiau zonas paišė, na
bet žirafa didelė, jai geriau matyt.

> Slapio valymo padas. Niekaip nedasyla, kodel tuos serius reikejo ne per
> visa plota padaryt.

Nenaudoju, nepakomentuosiu.

> Gana greit apsinese dulkemis daviklis ir robotas isprotejo. Nesiorentavo
> erdvej visiskai. Apps'e raso pravalyt kas xx val. Nei puse tiek buvo
> nepraeje. Dabar iprotis karkartemis tiesiog pravalyti nelaukiant pranesimo.

Aš karts nuo karto pravalau juos, ne karto nebuvo dėl to jokių
pranešimų. Faktiškai, kai valau pagrindinį šepetį, tai ir daviklių
nepamirštu.

> Vieno palikt siurbti dar nepasitikiu. Buvo uz klozeto uzkliuves ir
> uzstriges - nei pirmyn nei atgal neisvaziavo. Jei namie nebutum nezinau
> kas ten su juo nutiktu. Uzsidegtu gal perkaites. Del viso pikto siurbiam
> tik kai esam namie. Aisku zemelapi jau istiuninom, pridejom no-go zonu
> ir t.t.

Žemėlapio nenaudoju, nebent išmoko automatiškai atpažint skirtingus
aukštus, nes kai atsirado šita fyčia, jis man bandė dviejų aukštų bendrą
žemėlapį nupaišyti, buvo juokinga :) Be to, nepastebėjau jokių plousų
tame, jog jis turi žemėlapį ar paišo iš naujo, plius minus tas pats
gaunasi. Nors, paskutinių poros firmware netikrinau, gal jau patobulino
šitą fyčią.

Dėl palikimo tai aš jo niekad nestebiu, visada palieku dirbt ir išeinu.
Gali tikrai nebijoti. Jei jau taip nutinka, jog randa "pagerintą" vietą
ir užstringa, tai pasikankina ten ir atsiunčia perspėjimą į telefoną.
Tik čia vėl iš firmware lenda tai, jog seniau jis mažiau kankindavosi ir
greičiau atsiųsdavo pranešimą, dabar toks jausmas, jog dvigubai ilgiau
bando pats išlįst :) Kam to reikia, nežinau, bet xiaomi specai taip
nusprendė, tai nieko nepadarysi.